Persoonlijke gegevens
Ik werk ruim 19 jaar als interim financieel consultant/professional in verschillende financiële functies en bij een grote variëteit aan bedrijven: klein, groot, nationaal en internationaal, profit en non-profit en in vele verschillende branches. Hierdoor heb ik zeer brede ervaring en kennis opgedaan en ben dan ook zeer breed inzetbaar.
Ik ben een snelle en accurate werker met 'hands-on'-mentaliteit en maak mij de werkzaamheden snel eigen. Ik voel mij het prettigst in een informele sfeer en een no-nonsense cultuur. Ik kan zowel zelfstandig als in teamverband werken en ben gewend met deadlines te werken.
Ik heb ervaring met (complexe) boekhoudingen, (internationale) consolidaties, jaarrekeningen (IFRS, Dutch-/US-/German GAAP), periodieke rapportages, intercompany, personeels- en salarisadministraties (ADP), werkkostenregeling (WKR), opstellen balansspecificaties, projectadministratie, uitzoeken en schonen van problemen/fouten (specialist), leidinggeven (3-5 fte), diverse (nationale en internationale) belastingaangiftes (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, BTW, loonbelasting, etc.), grootboekmutaties m.b.t. reorganisaties, fusies en acquisities en alle andere voorkomende werkzaamheden die ik in de praktijk tegengekomen ben.
Ik heb met veel verschillende automatiseringssystemen gewerkt: sommige zeer bekend (waaronder Exact, SAP, Twinfield, Accountview, Afas, ADP, Oracle, Odoo7, Odoo10, Cura (Web, HRM, Salaris en Backoffice), Coda, Hyperion, Excel, Word, Microsoft etc.), sommige custom-made of onbekend en sommige branche-gerelateerd.
Ik spreek Nederlands (moedertaal), Engels (zeer goed) en Duits (goed).
€ 56-70 per uur
24-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Accountant
augustus 2020 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
t.b.v.
de Nederlandse en de Amerikaanse entiteit het voeren van de complete boekhouding,
grootboek, crediteurenbeheer,
bankmutaties, balansspecificaties, vaste aktiva, treasury,
salarisadministratie, belastingen
en maand-/periodiek rapportages