Projectcontroller | Financial controller

Persoonlijke gegevens

Zeer gemotiveerde all-round Finance Professional met meer dan 20 jaar ervaring in zowel (internationale) profit als non-profit organisaties.

Ervaring met o.a.:
Financiële rol in diverse projecten
Projectcontrole
IT implementaties
Outsourcing
Shared Service Centre
Accounting & Reporting
Procesanalyse en -ontwerp
Crediteurenadministratie

Wie mij inhuurt voor een opdracht zal een hard werkende, flexibele en toegewijde financial ontmoeten die makkelijk met alle lagen in de organisatie samenwerkt.
Opdrachtgevers omschrijven mij als een snelle zelf-starter die leergierig is en vertrouwden mij graag hun tijdelijke opdracht toe.
Mijn passie ligt vooral bij project gerelateerde opdrachten en procesverbeteringen in een internationale omgeving.

10 07 2017
€ 71-85 per uur
32-40 uren per week
Projectcontroller Financial controller Financial analyst

Kennis & Vaardigheden

Basware Invoice Ready Cognos Exact Exact Globe Exact Windows Excel Hyperion Microsoft Dynamics AX Microsoft Dynamics NAV Oracle SAP SAP Fico Visio
Bouw & vastgoed Financiële instellingen ICT Olie, gas & energie Overige non-profit Productie Semi-overheid Techniek Telecommunicatie Volkshuisvesting Zorg & welzijn
Budgettering Business analysis Business control Business planning Consolidatie Corporate finance Due diligence ERP-implementatie Financial analysis Financial control Forecasting Governance Interne en externe rapportages Jaarrekeningenwerk Management accounting Managementadvies Managementondersteuning Planning & control Project control
Dutch GAAP IFRS SOX US GAAP

Relevante werkervaring

Manager Accounts Payable EMEA SSC a.i.

Boston Scientific in Maastricht/Kerkrade
maart 2016 tot maart 2017

Taken en verantwoordelijkheden

Lid van het Europese Global Business Service Center verantwoordelijk voor

het beheer van de Europese financiële activiteiten.

o managen van het end-to- end A/P proces i.s.m. de externe partner

in Polen en India;

o opstellen maandelijkse rapportages voor interne en externe

klanten;

o managen van het interne team (3 FTE);

o standaardiseren van alle lokale proces beschrijvingen en

werkinstructies;

o samenwerken met de Europese kantoren om proces optimalisatie

te realiseren;

o ondersteunen implementatie Procurement afdeling en aansluiten

op het A/P proces.

Volledig profiel

Om het volledige profiel van deze kandidaat te zien dient u een account te hebben.