Persoonlijke gegevens
Mijn werkervaring is de afgelopen 20 jaar voornamelijk opgebouwd vanuit finance gerelateerd aan business processen, verandermanagement, ICT wijzigingen, projectmanagement en leiding geven. Vanuit mijn financieel bedrijfskundige achtergrond kan ik meer waarde toevoegen aan projecten door processen en de organisatie te optimaliseren en over de grenzen te kijken. Ik ben sterk in inhoudelijke complexe veranderingen en uitdagingen in meerdere vakgebieden, en weet de inhoud snel eigen te maken. Ik kan dit goed combineren met het leidinggeven aan teams en projecten. Ik verdiep me graag in verschillende onderwerpen om opdrachtgevers aan de beste, onderbouwde lange termijn oplossingen te helpen en om mijzelf verder te ontwikkelen. Ik kan mijzelf goed verplaatsen in de opdrachtgever en bouw op een vriendelijke manier mijn netwerk op. Ik ben zeer praktisch ingesteld en werk oplossing en resultaatgericht met grote gedrevenheid en doorzettingsvermogen. Ik beweeg eenvoudig door een organisatie, kan handelen op verschillende niveaus en in relatie tot verschillende vakgebieden. In de samenwerking ben ik mensgericht, betrouwbaar, praktisch, sta ik open voor feedback en heb ik aandacht voor de ander.
01 04 2022€ 86-100 per uur
32-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Interim Change Consultant
oktober 2018 tot februari 2021
Taken en verantwoordelijkheden
Finance and Risk Reporting architecture
Zorg dragen voor de ontwikkeling en inrichting van een nieuw granulair Accounting en Reporting Systeem en bijbehorende processen voor ABN Amro Hypotheken geïntegreerd met ABN Amro Groep in de gehele Finance & Risk keten. Ontwikkelen en implementeren van een nieuwe granulaire grootboekoplossing voor AAH die toekomstbestendig is, integraal werkt met Risk en aansluit op de nieuwe architectuur van ABN Amro Groep.
Overige veranderingen
Zorg dragen voor de financiële afhandeling van de verkoop van een Duitse hypotheekportefeuille aan een Duitse bank. Interpretatie en executie van de financiële afspraken van de verkoop. Begeleiden van de juiste en volledige verwerking van de Accounting en Reporting cijfers, belastingen en afrekening met de koper.