Persoonlijke gegevens
Wij verzorgen alle soorten werkzaamheden met betrekking tot financiële dienstverlening voor het midden- en kleinbedrijf. De werkzaamheden die wij dagelijks regelen voor onze klanten zijn het verwerken van financiële administratie, samenstellen van jaarrekeningen, prognoses, salarisadministratie, fiscale aangiften (o.a. omzetbelasting, loonheffingen, inkomstenbelasting, toeslagen, vennootschapsbelasting, dividendbelasting) en advieswerkzaamheden. Ik laat mij ook inhuren voor externe opdrachten op interim-basis. De opdrachten die ik heb uitgevoerd variëren van financial controller, hoofd administratie, medewerker grootboek en senior medewerker op een accountantskantoor.
07 04 2021€ 56-70 per uur
32-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Eigenaar
januari 2006 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
- Samenstellen van jaarrekeningen
- Verzorgen fiscale aangiften vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting, dividendbelasting, omzetbelasting, loonheffingen
- Verwerken en invoeren van administraties in boekhoudprogramma's
- Prognoses opstellen
- Consolideren
- Publicatiestukken opstellen ten behoeve van de Kamer van Koophandel
- Financieringsaanvragen
- Advisering