Persoonlijke gegevens
Ik ben 40 jaar en heb meer dan 15 jaar ervaring op alles wat met administratie, financiën, Social Media en boekhouding te maken heeft, waar ik ook ervaring in heb, vindt u op de takenlijst op de website. Ik ben sinds kort begonnen als Virtual Assistant. Misschien vraagt u zich af, wat is dan een Virtual Assistant. Dat zal ik u uitleggen en ook wat voor u als ondernemer de voordelen daarvan zijn.
Ik heb een zeer goede kijk op de financiële wereld, ik kan alles van factureringen, BTW-aangiftes, boekhoudingen, bedrijfskunde, ben van alle markten thuis. Ik ben hier zeer goed en zeer snel in. Ik kan er persoonlijk voor zorgen dat bedrijven die mij inhuren en ook in dienst hebben gehad mij altijd inzetten en ingezet hebben op achterstanden. Omdat ik als een sneltrein werk, zonder fouten. Ik kan bedrijven naar de top brengen, door mij alle administraties te laten doen. Ik ben bekend met Oracle, Unit4, AFAS,
e-boekhouding, accountview, andere online financiële programma's is voor mij geen probleem. Ik ben een echt praktijkmens, ik zorg ervoor dat alles tiptop in orde is als ik klaar ben met de financiën.
Ik heb als doel om iedere ondernemer zijn of haar ambities te laten waarmaken. Soms echter word je als ondernemer beperkt in deze ambities omdat je je niet 100% kunt focussen op de groei van je organisatie. Door het uit handen nemen van allerlei tijdrovende taken, zorg ik ervoor dat je deze focus weer terug krijgt, en je weer tijd krijgt voor de echt belangrijke zaken: het verder groeien van je onderneming!
€ 31-55 per uur
4-32 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Virtual Assistant
juli 2020 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
Secretariële taken - Administratieve taken - Marketing, Communicatie & PR - Bijhouden correspondentie - Offertes opmaken & verzenden - invoeren & verwerken enquêtes & aanmeldingen - Agenda beheer - Salarisadministratie - Persberichten schrijven - Archiveren documentatie - Debiteuren beheer - Nieuwsbrieven maken - Mailings verzorgen - Crediteuren beheer - Teksten maken voor website, brochure, etc. - Organiseren & plannen bijeenkomsten - Boekhouding - E-mail marketing - Algemene ondersteuning zakelijk & privé -
Facturatie - Online marketing - Reisplanning & Verzorging - Inboeken facturen, bank- en kastboek - Marketingplan maken - Kantoor organisatie - Onkostendeclaraties verwerken - Coördinatie ontwikkeling website - Orderen, structuren, optimiseren e-mailboxen - Urenregistratie verwerken - Product management - Social media - Belopdrachten - Documentontwikkeling & Beheer - Aanmaken zakelijke Social Media pagina’s - Nabellen mailings / uitnodigingen - Transcriberen - Webcare - Opschonen van gegevens - Presentaties
- Blogs schrijven - Bellen (potentiële) klanten - Opmaken documenten - Inrichten pagina’s & accounts (Twitter, FB, LinkedInn, enz.) - Marktonderzoeken / enquêtes afnemen - Spreadsheets - Bijhouden Social Media (posten, updates, interacties, etc.) - Proeflezen / Redigeren / Taalcorrecties - Sales - Support & Klantenservice - Teksten & Vormgeving - Websites - Klantvragen beantwoorden (e-mail & telefoon) - SEO-webteksten schrijven - Website ontwikkelen in WordPress, Webnode, Jimdo & HTML -
Klachten afhandelen (e-mail & telefoon) - Vertalen - Video’s editten - Onderhouden klantcontacten - Bloggen - Registratie & beheer van domeinen & hosting - Ondersteunen van sales - offertes & contracten maken - Nieuwsbrieven - Troubleshooting - Orderverwerking - Redigeren (web) teksten - Database beheer - Financiële taken - Opschonen van gegevens - Systemen & spreadsheets opzetten voor orderen financiën - Bijhouden / actualiseren van gegevens - Overzichten bijhouden van termijnbetalingen, herinneringen & aanmaningen
Invoeren gegevens / data entry - Aangiftes opmaken - Budgetbewaking bij diverse projecten