Persoonlijke gegevens
Gedreven bedrijfskundig econoom en Register Controller die (financiële) complexiteit beheersbaar maakt. Methodisch en toegewijd, altijd op zoek naar creatieve oplossingen. Heeft bewezen door professionaliteit en karakter draagvlak te kunnen creëren bij verschillende niveaus in de organisatie en met stakeholders verbinding te maken.
Ervaring in diverse branches, maar in het bijzonder in de zorg (VVT, huisartsen, spoedposten, revalidatie).
Inhoudelijk in het financiële vak heb ik vooral ervaring opgedaan bij:
* Business planning (business cases, business plannen, meerjarenbegroting, prognoses & forecasts)
* Financiering (m.n. vastgoed), analyse zekerheden, cashmanagement en bank governance
* Organisatie & proces verbetering
* Governance, Risk & Compliance (AO/IC en Risk Management)
* Management Informatie, KPI’s, FP&A, kostprijzen, analyses
* Ondersteuning bij M&A, Due Diligence
Deze ervaring heb ik opgedaan binnen:
- Financiële Dienstverlening (wft)
- (technische) Handel (B2B)
- ICT
- Industrie (metaal, Glas & Keramiek, jachtbouw en voeding)
- Overheden
- Vastgoed (beheer, ontwikkeling en bouw)
- Zorg (VVT, VG, Revalidatie, Spoedposten, huisartsenposten) & Welzijn
Ervaring opgedaan als Interim manager (CFO, FD en manager F&C), projectmanager en consultant.
Kortom: zoek je ondersteuning bij een financiële uitdaging, zoals de professionalisering van de financiële functie, de begeleiding bij transities of turnaround van je bedrijf/organisatie neem dan contact op.
€ 101-115 per uur
4-20 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Parttime CFO
februari 2018 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
Verantwoordeijk voor:
- Actualisering business case
- Financiële Rapportages (intern en extern)
- jaarrekening en accountantscontrole
- treasury
- opzet backoffice (CRM, Financiële Administratie)
- fiscale zaken