Persoonlijke gegevens
Sinds 2002 werk ik met veel plezier en bezieling als interim (finance) manager en ondernemer, onder andere bij project gestuurde bedrijven. Daarvoor was ik in vaste dienst bij Ballast Nedam Infra en PwC (consultancy).
Hoewel de rode draad in mijn werk finance & control is, heb ik ook veel ervaring met algehele bedrijfsvoering, procesoptimalisatie, IT- en verandertrajecten, projectmanagement en het leidinggeven aan professionals. Het liefst zit ik dicht op de business en ben sterk in het lezen van een organisatie. Vanuit mijn interim rol gewend om, weliswaar genuanceerd, de vinger snel op de zere plek te leggen. Ik kan mensen laten excelleren en heb ervaring in het ombuigen van niet optimaal functionerende teams of inefficiënte processen.
Ik komt niet graag in een gespreid bedje. Bij elke klus die ik doe ga ik doelmatig en effectief te werk om een duidelijke -blijvende- toegevoegde waarde te kunnen creëren voor de opdrachtgever. Het best tot mijn recht kom ik in een managementfunctie binnen een middelgroot zelfstandig bedrijf of scale-up waar ik met visie en creativiteit het verschil kan maken.
€ 86-100 per uur
32-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Manager financiën, vastgoed & ict
juni 2018 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
Financiën, vastgoed en IT