Persoonlijke gegevens
Per 1 augustus 2012 op eigen kracht als interim professional aan de slag en daarvoor (september 2006 tot en met juli 2012) in loondienst geweest bij een klein detacheringskantoor. Veel ervaring in het (her)structureren van boekhoudingen en de gehele (financiële) afdeling(en) plus toebehoren als interim financieel manager.
Graag hou ik me bezig met zaken zoals; Management of Change, Business Process Management, (project)administraties, jaarrekeningen, balansspecificatie, budget en forecast en het doen van belastingaangiftes (OB, LB) en afdelingsmanagement op tactisch/operationeel management, Capex en Opex, werkzaamheden als Controller.
€ 71-85 per uur
32-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Controller a.i.
april 2012 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
1 2 2 dagen in de maand! (inmiddels)
- Controle leider jaarwerk
- Opstellen diverse specificaties en aansluitingen
- Controle BTW
- Interim controle boekhoudingen
- Opstellen kwartaal- en jaar-afrekeningen en Jaarrekeningen
- Opstellen Plan van Aanpak implementatie processen
- Implementaties; Automatische Batchbetalingen, Inlezen bankafschriften, Aanmaningsproces, Cashflowview per bedrijf, Internet Portal, standaardisatie door de alle bedrijven, Lay-out’s etc.
- Ontwikkelen en implementeren standaard jaarrekening voor VME's