Persoonlijke gegevens
Alle details van een boekhouding, maand-, kwartaal- en jaarverslaggeving, projectadministratie, (veel proactief) creëren van rapporten, bereiden van consolidaties en jaarrekeningen (tot een groep van 64! bedrijven), contact met accountants en begeleiden van jaarlijkse accountantscontrole (vele jaren), budgetten, forecasts, (vele) analyses voor verschillende afdelingen/zaken, rapporteren naar en contact hebben met internationale hoofdkantoren, zakenreizen (voor meetings, financieel, verkoop, inkoop en logistiek), salarisadministratie, ik heb gewerkt met veel boekhoudsystemen en andere software (inclusief reporting software, MS Office en ERP) en ik heb les gegeven in “Excel voor gevorderden”. Daarnaast ben ik lid van het MT geweest bij verschillende werkgevers.
Ervaring in meerdere branches, waaronder Horeca/Retail/Hotellerie, FMCG, Productie, Handel & Telecom.
Karaktereigenschappen
Zelfstandig, enthousiast, flexibel, creatief, hands-on, stressbestendig, integer, sterke communicatieve en analytische vaardigheden, manager, toekomst- en oplossingsgericht, groot verantwoordelijkheidsgevoel, proactief en accuraat.
€ 56-70 per uur
4-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Finance (Commercial) Manager
januari 2014 tot december 2016
Taken en verantwoordelijkheden
- Financieel en commercieel verantwoordelijk (Recreactie, Hotel, Golfbaan)
- Werkzaamheden met betrekking tot Planning & Control, Budgettering, forcasting en Financiële administratie
Overige taken:
- Intensief contact met de General Manager en andere management en het verzorgen van veel site inspections voor potentiële groepen
- Bezoeken van andere hotels om de Top 3 golfbaan in het Caribisch gebied te promoten
- Daarnaast bezoeken van andere landen (Trinidad, Dominicaanse Republiek en Nederland) voor potentiële bezoekers en creëren van nieuwe initiatieven
- Prepareren van Marketing plannen en budgetten