Persoonlijke gegevens
Als Interim Financieel Professional ondersteun ik non-profit organisaties in de Randstad bij hun financiële, administratieve en planning & control werkzaamheden, zodat zij beter in control zijn en blijven.
Herkent u dit als non-profit organisatie?
★ Heeft u tijdelijk behoefte aan extra capaciteit?
★ Moet er tijdelijk een medewerker vervangen worden?
★ Wil uw organisatie een implementatietraject uitvoeren?
★ Dient zich een projectmatig bedrijfsmatig vraagstuk aan?
Met mijn HOFAM-opleiding en brede ervaring als controller in de sector zorg en welzijn, mijn hands-on mentaliteit, pragmatische aanpak en (praktijk)kennis van boekhouden ben ik als senior medewerker breed inzetbaar bij administratieve, financiële en planning & control vraagstukken.
Wilt u onderzoeken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen, neem dan gerust vrijblijvend contact op!
€ 56-70 per uur
8-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Interim Financieel Professional
november 2017 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
Als Financieel Professional ondersteun ik
- non-profit organisaties
- maatschappelijk betrokken organisaties
- organisaties in de sector zorg en welzijn
- stichtingen en verenigingen
- ideële organisaties
- semi-publieke organisaties
- sociale ondernemingen in de Randstad (ook parttime)
Enkele voorbeelden van onderwerpen die ik kan oppakken zijn:
- Planning en Controlcyclus ontwikkelen en uitvoeren (van begroting tot jaarrekening)
- Optimaliseren en uitvoeren (financieel) administratieve processen
- Ontwikkelen en opstellen rapportages (stuurinformatie) afgestemd op belanghebbende(n)
- Ondersteunen bedrijfsvoering op het gebied van financiën, administratie en planning & control
Functies die ik op interim basis invul zijn:
- Financieel Controller, (Assistent) Controller, Business Controller
- Financieel Adviseur, Consultant, Consulent, Specialist, Allround Administrateur
- Senior Medewerker Planning & Control, Financiële Administratie