Persoonlijke gegevens
Ruim 17 jaar heb ik ervaring als financial. Mijn ervaring zit in het verzorgen van de totale administratie zoals; debiteurenbeheer en administratie, crediteurenbeheer en administratie, kas/ bank beheer en administratie, project beheer en administratie, activa-administratie, voorraadbeheer en administratie, opstellen van jaarrekeningen en balansdossiers, belastingaangiftes, forecasting, budgetbewaking, interne en externe rapportages, controles op balans en winst & verlies rekeningen op juistheid en volledigheid, maand, kwartaal en jaarafsluitingen, project leiden en team leiden van ca. 15 personen. Tevens heb ik ervaring met migraties en implementatie van softwarepakketten en de administratieve organisatie ten behoeve van de Nieuwe JeudgWetgeving.
Van 1997 tot 2008 heb ik in loondienst gewerkt. Vanaf januari 2008 ben ik werkzaam als ZZP-er.
Tot mijn klanten behoren kleine, middelgrote en grote bedrijven (nationaal, internationaal, non-profit en profit). Voor freelancers en particulieren onderhoud ik de administratie en verricht ik de belastingaangiftes.
Mijn persoonlijke eigenschappen zijn: flexibel, spontaan, doorzetter, leergierig, accuraat, pro-actief, geen 9-5
mentaliteit, resultaatgericht en analytisch.
€ 56-70 per uur
32-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Senior projectondersteuner/adviseur
november 2014 tot maart 2016
Taken en verantwoordelijkheden
Samen met enkele collega’s het Inkoopbureau Regio Zuid-Holland West voor Jeugdhulp opgestart. En was belast met de systeeminrichting en functioneel beheer(ZorgNed/ Jeugdportaal) en procesbeschrijvingen. Conversie producten NZA. Opzetten van het declaratie en controleproces ZIN en opstellen van rapportages en analyses kosten versus budgetuitputting.