Persoonlijke gegevens
Ik ben flexibel inzetbaar (voor korte of langere periodes) om bij bedrijven voor extra capaciteit te zorgen in piekperiodes, ingeval van langdurige ziekte en te helpen met projecten. Ik ben ervaren als teamleider van de financiële administratie en als Finance controller. Het opstellen van (geconsolideerde) maand- en jaarrapportages, het aansturen van een financieel-administratief team, het implementeren van een nieuw softwarepakket, BTW en ICP aangiftes, loonadministratie, procesverbetering, budgettering en het opstellen van de forecast zijn taken waarvoor ik direct inzetbaar ben.
De volgende pakketten: MS Dynamics AX, AFAS, Exact (online), Unit 4, Oracle BI, Navision, Excel, IWS, SAP-BPC (rapportage), Lucanet (rapportage), Microloon en ProLoon zijn mij zeer vertrouwd.
€ 71-85 per uur
16-28 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Teamleider bedrijfsbureau / financiële administratie
maart 2019 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
Als teamleider van het bedrijfsbureau bij Renewi (afvalverwerking en recycling bedrijf) ben ik verantwoordelijk voor alle werkzaamheden die op de afdeling worden uitgevoerd, zoals facturatie, verwerking inkoopfacturen en controlewerkzaamheden en ik ben verantwoordelijk voor de weegbrug. Ik geef leiding aan 7 medewerkers. Renewi is bezig met een migratie proces en deze begeleid ik voor de vestiging Molenvliet. Het inkoopproces is al overgezet van Lucom naar Basware. Mijn taak was om de medewerkers op te leiden en om daarna het proces te verbeteren. Ook verzorg ik de facturatie met alle bijbehorende controles. Tijdens de maandafsluiting werk ik mee aan alle voorkomende werkzaamheden en ad hoc vragen. Ook help ik mee met de migratie van de verkoopfacturatie en de verplichtingenadministratie. Deze gaat over van MIS naar Clear. Mijn taak is opleiding en procesverbetering. Verder behoort tot mijn takenpakket het registreren en opvolgen van de klachten. Het maken van de memoboekingen en de controle van diverse balansrekeningen.