Persoonlijke gegevens
Brede interesse en ervaring, in zowel financial control als business control. Wat wel zeker één van mijn sterke punten is, is dat ik veel affiniteit heb met IT, dit heeft me van jongs af aan al geboeid. Daarnaast ook gewerkt met verschillende ERP systemen. Mede daarmee processen efficiënter kunnen maken. Daarnaast vindt ik het leuk om mee te denken met de business en verder te helpen. Verder ben ik pragmatisch ingesteld en hou wel van een grapje. Wat ik zoek is een leuke tijdelijke opdracht die breed, uitdagend en afwisselend is.
€ 71-85 per uur
4-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Finance Manager
september 2014 tot april 2019
Taken en verantwoordelijkheden
- Controle en verantwoordelijkheid van juiste administratie.
- Maandelijkse rapportering en uitleg van de resultaten.
- Opstellen jaarrekening.
- Opstellen en afstemming van het jaarbudget.
- Naast het jaarbudget opstellen van meerjarenplan.
- Prognoses maken en afstemmen.
- Gevraagd en ongevraagd verschaffen van informatie en analyses.
- Optimaliseren van de administratieve processen en rapportages.
- Lid van het management.
- Aansturen klein team.
- Begeleiden van twee plant consolidaties en bijkomende ERP transitie.
- Opstellen van verscheidene business cases, o.a. diverse cases om kosten te besparen.
- Projectleider uitbesteden paint line.
- Contact onderhouden met externe partijen, accountants, autoriteiten, e.d.
- Verscheidene dashboards en kpi’s opgezet met targets, zoals een dashboard met sales, bookings, earned hours, lead time, leverbetrouwbaarheid, voorraad betrouwbaarheid, vertraagde orders, klachten, etc.
- Diverse projecten of vraagstukken die zich voor kunnen doen, zoals investeringsvraagstukken, besparingsprojecten, ERP vraagstukken, fiscale vraagstukken, contract beoordelingen, etc.