Persoonlijke gegevens
Op zoek naar een Finance & Control Professional met meer dan 20 jaar ervaring? Mijn expertises van opdrachten liggen in de functies: Business Controller, Finance Manager, Controller en aanverwante opdrachten.
Naast mijn woonplaats Sint Philipsland heb ik de mogelijkheid om te reizen vanaf Voorschoten naar mijn opdrachtgevers, zodat de opdrachten in de gehele Randstad goed bereikbaar zijn voor mij.
Mijn carrière ben ik begonnen als auditor bij 1 van de Big 4 accountantskantoren, namelijk KPMG, waar ik met name jaarrekeningcontroles bij corporate organisaties heb uitgevoerd. Na KPMG heb ik mezelf als Finance Manager en Business Controller sterk ontwikkeld binnen diverse organisaties zoals Exide Technologies, Lely Industries, Netwerk en Doens Food. Bij de meeste organisaties was er ook behoefte aan business intelligence,
waar ik een grote rol in heb betekend met het implementeren en onderhouden van de nodigde oplossingen.
Bij KPMG heb ik veelal voor corporate bedrijven gewerkt in de volgende branches en sectoren: olie & gas, industrie, maritiem, farmacie, handel, fast moving consumer goods (FMCG), recreatie en financiële dienstverlening.
Na mijn periode bij KPMG heb ik me gespecialiseerd bij organisaties in de industrie, handel, projecten, afval & recycling en food. Hierbij zaten ook corporate bedrijven zoals Exide Technologies B.V. en Lely Industries N.V.
Naast de hard skills heb ik mezelf ontwikkeld met de nodige soft skills, waaronder het meekrijgen van de gehele organisatie om de doelstellingen en ambities van de organisatie te realiseren.
Ik breng veel passie en plezier in mijn werk en ga uitdagingen en veranderingen graag aan om de opdracht bij de klant met een goed resultaat af te ronden.
Mijn value added skills: integer, nauwkeurig, accuraat, hands-on, can-do mentaliteit, pro-actief, self-starter en teambuilder
Mijn ontwikkelde finance en management competenties:
- Change management
- Leadership
- Business strategy
- Outsourcing
- Entrepreneurship
- USGAAP en SOX
- IFRS
- Supply Chain Management
- Administratieve organisatie & interne beheersing (AO/IB)
- Planning & control cyclus
- Cashflow management
- Consolidatie
- Financial shared service center (FSSC)
- Business case scenario's
- Project administratie
- Transfer pricing
- Leasing
- Verzekeringen
- Managing HR en ICT
- Business intelligence
€ 86-100 per uur
36-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Finance Manager a.i.
augustus 2020 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
BEWiSynbra heeft zich gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van polystyreen en speciale schuimmaterialen door middel van suspensiepolymerisatie en extrusie.
Deze producten worden als grondstoffen verkocht aan zusterbedrijven binnen de BEWiSynbra Groep en aan een groeiend aantal externe klanten, die ze vervolgens verwerken tot speciale verpakkingen of tot bouw gerelateerde isolatiematerialen.
Inhoud interim opdracht:
- MT-lid
- Leiding geven aan financiële afdeling met 3 FTE
- Planning & Control cyclus herzien en opnieuw inrichten
- Maandafsluitingswerkzaamheden
- Maandelijkse financiële rapportage opstellen ten behoeve van BEWiSynbra Group
- Budget 2021
- Maandelijkse forecast
- CAPEX control
- Update Handboek AO inclusief werkinstructies
- Voorraadbeheer raw materials en finished goods