Persoonlijke gegevens
Zeer ervaren interim manager.
Zowel in profit als non-profit. Brede ervaring, 15 jaar leidinggevende ervaring (tot 35 FTE).
Sterk in verandertrajecten, afdelingen weer op poten krijgen, aanbrengen structuur, optimaliseren processen, opleveren betrouwbare rapportages.
Laat organisaties/afdelingen beter functioneren.
People manager, hands-on, sterk analytisch, visie.
Motto is: met je hoofd in de wolken, met je voeten in je modder.
Dus zowel visie, richtinggevend, maar ook de handen uit de mouwen.
Krijgt de klus gedaan.
€ 71-85 per uur
0-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Hoofd Administratie, Financial controller
juni 2015 tot mei 2017
Taken en verantwoordelijkheden
Hoofd administratie
- Dagelijkse leiding over afdeling (12 FTE)
- Doorvoeren veel efficiency verbeteringen
- Grote slag gemaakt in tijdigheid en kwaliteit periode-afsluitingen
- Grote slagen gemaakt in het gehele debiteurenproces (van facturatie tot en met inning/beheer)
- Opzetten liquiditeitsprognoses voor alle BV’s
- Afronden van administratieve splitsing in 7 aparte BV’s
Financial Controller
- Coördinatie gehele periode-afsluiting en rapportage aan moedermaatschappij
- Coördinatie (deel-)begrotingen
- Ondersteuning bij opzetten scenario’s toekomstmogelijkheden diverse BV’s
- Benoemen van mogelijkheden en onmogelijkheden daarin
Werkgroepleider implementatie Afas / Nedap
- Bij Afas implementatie verantwoordelijk voor invoering FA, Salarisadministratie en HR administratie
- Bij Nedap implementatie verantwoordelijk voor invoering Backoffice, inclusief declaratie naar zorgverzekeraars/zorgkantoren
Faillissement TSN Thuiszorg (overige delen zijn doorgestart)
- Inrichten dataroom
- Voorzien van curator van alle gewenste financiële informatie om faillissement goed af te kunnen wikkelen