Persoonlijke gegevens
Een accurate, oplossingsgerichte, ervaren professional.
Expertise debiteuren/crediteuren beheer:
• correct en tijdig verwerkt van facturen
• signaleren van achterstallige betalingen
• voorbereiden van het betalingsverkeer
• administratieve verwerking van de betalingen
• versturen van aanmaningen en de opvolging daarvan
Expertise ondersteunende werkzaamheden:
• memoriaal boekingen
• intercompany boekingen
• aangifte omzetbelasting
• het samenstellen van management rapportages
• management ondersteuning
Russische taal
€ 31-55 per uur
4-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Assistent Financieel Manager
mei 2014 tot maart 2018
Taken en verantwoordelijkheden
In deze functie was ik
mede verantwoordelijk voor de soepele overgang van een oude custom-made software pakket van financiële
administratie naar Exact. Ik was nauw betrokken bij iedere stap in het proces van
de overgang. Van het in kaart brengen van diverse aanbieders tot het meewerken
aan het inrichten van het nieuwe pakket naar de behoeften van Shtandart TT. Het
was een zeer leerzaam proces waarin
mijn affiniteit met IT een grote rol heeft gespeld.
Ook was ik in deze functie verantwoordelijk voor de afhandeling
van de 30% korting op de loonbelasting van de expat medewerkers. Het hele
traject vanaf de aanvraag tot de verwerking in de financiële administratie viel
onder mijn verantwoordelijkheid.
Toen het project stil werd gelegd heb ik gezorgd voor de
export en archivering van alle data uit Exact.
Mijn dagelijkse werkzaamheden bestonden uit het boeken en
verwerken van alle financiële gegevens, debiteuren/crediteurenbeheer, inboeken
en afletteren van facturen en betalingen, samenstellen van management
rapportages en management ondersteuning bij diverse financiële en
organisatorische vraagstukken.