Persoonlijke gegevens
Ik ben gespecialiseerd om ondernemers te adviseren en te ondersteunen met het opzetten en uitvoeren van de (financiële) administratie. Jarenlang heb ik kennis en ervaring opgedaan in diverse bedrijfstakken en kan bij het uitbrengen van advies steunen op een netwerk van andere professionals uit meerdere branches.
Ik ben al jaren voor en achter de schermen actief in de gastvrijheidssector. Na mijn hotelschool te hebben afgerond ben ik mij gaan specialiseren in de (financiële) administratie van het horecabedrijf. Deze kennis heb ik met succes kunnen toepassen bij meerdere hotels, restaurants en cateringbedrijven en inmiddels ook al vele jaren bij bedrijven buiten de horecabranche.
Je kunt o.a. contact met me opnemen voor de volgende zaken:
• Implementatie en/of reorganisatie administratie bij (startende) bedrijven
• Trainingen voor online boekhouden
• Periodieke controle boekhouding voor de belastingaangiftes
• Belastingaangiftes
• Salarisadministratie
€ 56-70 per uur
4-12 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Register Belastingconsulent - Financieel Administrateur
mei 2012 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
Bij dit kantoor kunnen (beginnende) ondernemers terecht voor advies en inrichting van de gehele (financiële) administratie; wat zijn de do’s en don’ts. Ondernemers, die geen tijd/energie hebben om een herstructurering door te voeren van de administratie (en weten dat het beter kan) kunnen hier terecht.