3 kritiekgebieden achter digitale besluitvorming

3 kritiekgebieden achter digitale besluitvorming

12 september | Betere diensten leveren, producten sneller in de markt zetten en dienstverlening klantgerichter maken; vaak is dit het resultaat van het digitaliseren van essentiële werkprocessen. Wat maakt dat organisaties uitblinken, dat ze digitale meesters worden?

kritiekgebieden digitale besluitvorming


·         Digitaal meesterschap

Deze bedrijven zijn in staat technologieën zo in te zetten dat ze waarde creëren voor zowel klant als eigen organisatie en medewerkers. Zij maken gebruik van alle voorhanden zijnde ontwikkelingen en laten geen mogelijkheden onbenut.

·         De mate van digitale intensiteit

Wanneer werknemers de middelen geboden worden om alle plannen uit te voeren en wanneer men beschikt over digitale capaciteiten is men klaar voor digitale transformatie. Dit vraagt inzet en toewijding van zowel de werkgever als de werknemers.

·         Goed leiderschap

Wanneer werknemers de middelen geboden worden om alle plannen uit te voeren en wanneer men beschikt over digitale capaciteiten is men klaar voor digitale transformatie. Dit vraagt inzet en toewijding van zowel de werkgever als de werknemers.


Lees alles over de controller en big data, benieuwd naar de ontwikkelingen van 24Financials.nl of wilt u lezen over de automatisering binnen Finance en de werkgelegenheid? Een overzicht van alle nieuwsberichten kunt u hier vinden.


Bron: Executivefinance.nl 

Interessant? Deel dit bericht met je volgers